Personel Sorumlusu nedir?



Bir personel memuru, çalışan ilişkileri ve personel meselelerinden sorumludur. Bir iş için doğru kişileri işe almaktan sorumludur, bir şirketin ne kadar verimli olması gerektiğine karar verir ve personel verimliliğini arttırmanın en iyi yolunu belirler. Bu kişi, bir şirketin insanları işe alması, bir iş açıklaması yazması ve iş arayanlara çiftçi destek kredisi
reklam vermesi gerektiğinde karar verecektir.

Bu iş kadroyla ilgileniyor olduğundan, bunu yapan kişi potansiyel çalışanlarda neleri arayacağımızı bilmelidir. Mülakat soruları yazacak, başvurular gerçekleştirecek, mülakatlar yapacak ve potansiyel çalışanlarla herhangi bir takip yapacak. Bu kişi yeni işe alımlardan ve oryantasyon seansları düzenlemekten sorumludur.

Bir personel memuru bağımsız olarak çalışabilir, projelere yardım etmek için sözleşmeli bir grup veya bir çalışan olarak şirket içinde çalışabilir. İnsan kaynakları, eğitim veya işe alım gibi belirli bir konuda uzmanlaşabilir veya personel ile ilgili her şeyden sorumlu olabilir. Bu işteki sorumluluk kapsamı, bir şirketin büyüklüğüne ve ihtiyaçlarına dayanmaktadır.

İşe alımın yanı sıra, bir personel memuru, çalışanların ödüllerini ve avantajlarını elde etmelerine yardımcı olur ve güvenli bir çalışma ortamı sağlamak için çalışır. Bu kişinin kuruluşun görev bildiriminin farkında olması ve tüm şirket politikalarının takip edilmesini sağlaması gerekir. Ek olarak, insan kaynakları görevlileri federal çalışan yetkileri ve çeşitlilik politikalarına uyulmasını sağlamalıdır.

Bu işteki bir kişi, doğru becerilere sahip doğru sayıda insanın etkili bir şekilde kullanıldığından emin olarak bir şirketin iş gücünü dengelemek için çabalamalıdır. Personel memurları, çok çeşitli insanlarla profesyonel olarak ilgilenebilmelidir. İnsanlarla başarılı bir şekilde çalışmak için müzakere becerileri ve kişilerarası ilişki becerileri gereklidir.kredi kartı başvurusu kredi notunu etkiler mi?


İşin tamamı insanlarla yüz yüze çalışmak değildir. Bir personel memuru, evrak ve zaman çizelgeleri ile uğraşmak için çok zaman harcıyor ve düzenli ve analitik olmalı. Memurlar ayrıca personele kişisel destek sağlar, işlerinde kendilerini rahat ve pozitif hissettirmek için çalışırlar. Çalışanların elde tutulması büyük bir amaçtır.

Bu işi yapan çoğu kişinin işletme veya idari kaynaklarla ilgili bir üniversite derecesi vardır. Ayrıca, silahlı kuvvetlerde de çalışabilirler ve örneğin ABD Deniz Kuvvetleri, örneğin, idareyi denetlemek ve yönetmek ve kişisel işler ve faydalar hakkında tavsiyelerde bulunmak için personel görevlilerini işe alır. Başlık, popüler bir Avrupa iş unvanıdır, ancak ABD'de, daha çok çalışan denetçileri, insan kaynakları yöneticileri / görevlileri veya idari hizmetler müdürleri olarak anılırlar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Organik Organizasyon Yapısı Nedir?

Nihai Tüketici Nedir?

Özel Sektör İstihdamının Yararları Nelerdir?