Outlet Mağazası nedir?
Bir outlet
mağazası, ürünün bir üçüncü tarafa satılmadığı için müşteriye maliyet
tasarrufunun yapıldığı bir mağazadır. Mağaza, bu perakende ürünlerin
üreticisine aittir ve çoğu zaman, kiraların daha ucuz olduğu ve genellikle bir outlet
alışveriş merkezi olarak adlandırılan bir çok başka outlet mağazasıyla bir
araya getirildiği şehir dışında yer alan birçoğu aşinadır. Pazarlıklı avcılar
için, outlet mağazası tanınmış markalardan tasarruf elde etmenin harika bir
yolu olabilir, çiftçi destek kredisiancak
alışveriş yapanların en yüksek marka kalitesinin her zaman çıkışta temsil
edilmediğini bilmeleri gerekir.
Bir üretici için, bir outlet mağazasına sahip olmak, birkaç
şeyi başarmanın harika bir yolu olabilir. Mağaza, normalde diğer yüksek
kaliteli mağazalarda alışveriş yapan alıcılar için kabul edilmeyen küçük
kusurlara sahip düzensiz stokları satabilir. Bazen üreticilerden düzensiz
ürünler veya sezon dışı ürünler satın alan büyük outlet mağazaları var. Bunlar
aynı zamanda pazarlık avcısını ziyaret etmek için değerli yerlerdir, ancak stok
ve stok kalitesi her zaman güvenilir değildir.
Düzensiz bir stokta kar elde etmenin yanı sıra, bir outlet
mağazası, sezon dışı stoğu veya eski depoları da satmayabilirdi, çünkü artık
eski moda mağazalarında daha fazla kabul edilemezdi, çünkü bu, modası geçmiş
olabilirdi. Üretici, normalde ya atılacak ya da bir kayıp olarak yazılan
ürünler için hala kâr sağlayabilir, çünkü insanlar üreticinin marka ismini
düşük bir maliyetle elde etmekle yetinirler.
Satış mağazasının popülaritesi nedeniyle, birçok şirket
kârlılığı artırmak için üçüncü bir uygulama eklemektedir. Normalde marka
isimleri altında sunulacak olandan daha düşük kaliteli ürünler üretiyorlar ve
bunları outlet mağazalarında satıyorlar. Bu pazarlık avcısının gerçekten
dikkatli olması gereken yer.
Bir etiket, normalde markayla ilişkilendirilen kaliteyi ima
etmez. Bazı üreticiler esas olarak kendi mağazalarını normal kalitede temsil
etmeyen daha az pahalı mallarla depolarlar, ancak bunun için daha fazla ücret
alırlar çünkü marka etiketi hala vardır. Alışveriş yapanların bu uygulamayı
gözlemlemesi ve bir outlet mağazasında sorulan bir fiyatın satın alınan ürünün
kalitesiyle gerçekten uyumlu olup olmadığını belirlemesi gerekir. Bu uygulamayı
tartışan çok sayıda web sitesi var.
genellikle giysi veya diğer eşyaların yapıldığı fabrikaların
yakınında yer alıyordu, ancak birçok üreticinin diğer ülkelerde bir araya
getirildiği için, bu strateji çoğu tuğla ve harç depoları için gerçekçi değil.
Bununla birlikte, bir tasarruf, fiziksel bir alışveriş konumuna sahip olmayan
İnternet'te bir outlet mağazası oluşturmaktır. Pek çok bilinen üreticinin,
insanların ek tasarruflar bulabileceği çevrimiçi satış yerleri vardır ve bu
“çevrimiçi” mağazalarda, çevrimdışı bir kuruluşun personelinin aynı şekilde çalışmasına
gerek olmadığı için, indirimler daha yüksek olabilir.
Yorumlar
Yorum Gönder