Outlet Mağazası nedir?



Bir outlet mağazası, ürünün bir üçüncü tarafa satılmadığı için müşteriye maliyet tasarrufunun yapıldığı bir mağazadır. Mağaza, bu perakende ürünlerin üreticisine aittir ve çoğu zaman, kiraların daha ucuz olduğu ve genellikle bir outlet alışveriş merkezi olarak adlandırılan bir çok başka outlet mağazasıyla bir araya getirildiği şehir dışında yer alan birçoğu aşinadır. Pazarlıklı avcılar için, outlet mağazası tanınmış markalardan tasarruf elde etmenin harika bir yolu olabilir, çiftçi destek kredisiancak alışveriş yapanların en yüksek marka kalitesinin her zaman çıkışta temsil edilmediğini bilmeleri gerekir.

Bir üretici için, bir outlet mağazasına sahip olmak, birkaç şeyi başarmanın harika bir yolu olabilir. Mağaza, normalde diğer yüksek kaliteli mağazalarda alışveriş yapan alıcılar için kabul edilmeyen küçük kusurlara sahip düzensiz stokları satabilir. Bazen üreticilerden düzensiz ürünler veya sezon dışı ürünler satın alan büyük outlet mağazaları var. Bunlar aynı zamanda pazarlık avcısını ziyaret etmek için değerli yerlerdir, ancak stok ve stok kalitesi her zaman güvenilir değildir.

Düzensiz bir stokta kar elde etmenin yanı sıra, bir outlet mağazası, sezon dışı stoğu veya eski depoları da satmayabilirdi, çünkü artık eski moda mağazalarında daha fazla kabul edilemezdi, çünkü bu, modası geçmiş olabilirdi. Üretici, normalde ya atılacak ya da bir kayıp olarak yazılan ürünler için hala kâr sağlayabilir, çünkü insanlar üreticinin marka ismini düşük bir maliyetle elde etmekle yetinirler.

Satış mağazasının popülaritesi nedeniyle, birçok şirket kârlılığı artırmak için üçüncü bir uygulama eklemektedir. Normalde marka isimleri altında sunulacak olandan daha düşük kaliteli ürünler üretiyorlar ve bunları outlet mağazalarında satıyorlar. Bu pazarlık avcısının gerçekten dikkatli olması gereken yer.

Bir etiket, normalde markayla ilişkilendirilen kaliteyi ima etmez. Bazı üreticiler esas olarak kendi mağazalarını normal kalitede temsil etmeyen daha az pahalı mallarla depolarlar, ancak bunun için daha fazla ücret alırlar çünkü marka etiketi hala vardır. Alışveriş yapanların bu uygulamayı gözlemlemesi ve bir outlet mağazasında sorulan bir fiyatın satın alınan ürünün kalitesiyle gerçekten uyumlu olup olmadığını belirlemesi gerekir. Bu uygulamayı tartışan çok sayıda web sitesi var.

genellikle giysi veya diğer eşyaların yapıldığı fabrikaların yakınında yer alıyordu, ancak birçok üreticinin diğer ülkelerde bir araya getirildiği için, bu strateji çoğu tuğla ve harç depoları için gerçekçi değil. Bununla birlikte, bir tasarruf, fiziksel bir alışveriş konumuna sahip olmayan İnternet'te bir outlet mağazası oluşturmaktır. Pek çok bilinen üreticinin, insanların ek tasarruflar bulabileceği çevrimiçi satış yerleri vardır ve bu “çevrimiçi” mağazalarda, çevrimdışı bir kuruluşun personelinin aynı şekilde çalışmasına gerek olmadığı için, indirimler daha yüksek olabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Organik Organizasyon Yapısı Nedir?

Nihai Tüketici Nedir?

Proje Performans Yönetimi nedir?