Otel Müşteri Sadakatini Artırmada En İyi İpuçları Nelerdir?
Otel müşteri
sadakati oluşturmak, strateji ve sıkı çalışma gerektirir. Çalışkan çalışanların
iyi donanımlı personeli yardımcı olacaktır. Otel yönetimi de önemli bir
faktördür. Geri dönüş müşterileri için özel fiyatlar sunarak rakiplerinden daha
iyi olmaya gayret etmek de otel müşteri sadakatini artırabilir. Müşterilerin
şikayetlerini dinlemek ve taleplerini yerine getirmek, artan iş ve sadakat ile
sonuçlanabilir.çiftçi destek kredisi
Diğer bir iyi strateji, müşteri anketlerinin sadık
müşterilerden bilgi toplaması sağlamaktır. Bu, müşteri yönetimine müşterilerin
tatmin edici bulduğu ve neyin iyileştirilmesi gerektiğini söyler. Geri
bildirim, otel yönetiminin daha iyi müşteri hizmeti sunmasına yardımcı olur ve
sırayla müşteri sadakatini artırır. Müşteri önerileri ve endişeleri otel
yönetimi tarafından kişisel olarak ele alınmalıdır.
Birçok otel müşteri sadakat ödülleri sunsa da, hangi
programların en iyi çalıştığını öğrenmek, müşteri sadakatini yönetmede esastır.
Mevcut programların geliştirilmesi ve rakiplerinkinden daha cazip faydalar
sunmak, otel müşteri sadakatini arttırmanın etkili bir yoludur. Müşterilere ne
ödediklerini ve paranın değerini aldıklarını bilmenin memnuniyetini vermek,
takip edilmesi gereken bir kuraldır. Bu, misafirperverlik sektöründe mümkün
olan en iyi anlaşmaları sağlamanın yanı sıra kişisel bir dokunuş sağlamak
anlamına gelir.
Sık seyahat edenler, daha fazla teşvik ve ikramiye sunan
otellere bakarlar. Temizlik, konfor ve misafirperverlik en öncelikli olmalı ve
müşterinin kalışını karmaşık hale getirmelidir. Müşteriler, sorunsuz ve
karmaşık bir şekilde iyi hizmet talep ediyorlar. Bu, odaların sadece iyi
muhafaza edilmemesinin ve kusursuz olmasının yanı sıra ihtiyaçların karşılanmasının
sağlanması anlamına gelir. Otel müşterileri hizmet talep etmemeli, varışta
verilmelidir.
Oteller
ayrıca yıl dönümleri gibi özel tarihleri anmak için indirimler sunmalıdır.
Müşteriler, özel günlerinde hatırladıklarında kendilerini özel hissederler ve
bu da otel müşteri sadakatini artırır. Özel bir fiyat veya ekstra bir kolaylık
gibi seçenekler sunan, müşteri sadakatini artırmak için başka bir yol olabilir.kredi kartı başvurusu kredi notunu etkiler
mi?
Otel müşteri sadakatini korumak, bir hata yapıldığında
indirimli fiyat sunarak gerçekleştirilebilir. Zamanlamada hatalar otel
işletmesinde olabilir, ancak tüm müşteriler affetmez. Yanlışlıklardan ve küçük
hatalardan telafi etmek için, bir özürden daha fazlasını sunmak gerekebilir.
Bir ürünü yanlışlıkla daha yüksek bir fiyata tararken ücretsiz bir ürün sunan
süpermarketler gibi bir otel, rahatsızlıktan dolayı konuk tazminatını
sunabilir. Bu kavram basit nezaketten daha fazlası, müşteri sadakatini
artırabilir.
Yorumlar
Yorum Gönder