Öneri Kutusu nedir?



Bir öneri kutusu, iş veya müşteri açısından iş kalitesi hakkında bilgi almak için iş ortak bir araçtır. Tipik öneri kutusu, insanların notları, iş geliştirme veya anketler için fikir ekleyebileceği bir kutudır. Diğer öneri forumlarının birçoğu vardır ve bunlar arasında birçok sanal çevrimiçi kutu, posta anketi formları veya öneri bülten panoları bulunur.

Öneri kutusu konseptini çalışanlar veya müşteriler tarafından kullanılan şekilde ayırt etmek önemlidir. Çalışan önerileri, işverenlerle olan ilişkiler hakkında çok şey ifade ediyor ve hatta müşteri deneyimini nasıl geliştirebileceğine dair öneriler için bir forum oluşturabilir. Bazı çalışanlar, bir işverenin olumsuz eleştirilerinin zor sonuçlara yolçiftçi destek kredisi
açabileceğinden endişe edebilir. Bu amaçla, çalışanlar saygılı oldukları sürece birçok işveren öneri kutusunu anonim olarak saklar. İsimsiz çalışanların önerileri, işverenlere çalışanlarla ne kadar etkili bir şekilde etkileşimde bulunduğuna dair güçlü bir fikir verebilir.

Müşteri önerisi kutusu, şirketlere müşteri memnuniyetini belirlemenin bir yoludur. Bazı önerilerde bulunmak, müşterilerin görüşlerinin sayıldığını hissettirir ve genellikle faydalı olacak pek çok öneri vardır. Aslında, bazı şirketler müşterinin adını bir değişiklik yaptığında kullanıp kullanamayacaklarını sormaktadırlar, böylece el ilanları gibi diğer literatürde müşteriye hizmet etmek için gerçekten orada olduklarını gösterebilirler. Öneri kutusu içeriğinin ele alınamaması olumsuz bir etkiye sahip olabilir, ancak öneriler her zaman alınmamış olsa bile, müşteriler önerme, övünme ve kınama gücü verildikten sonra şirketlere daha fazla sadakat duyabilirler.

Sosyal medya ve Web 2.0 uygulamaları, öneri kutusunu farklı bir seviyeye taşıyarak, kuruluşların çeşitli cephelerde çeşitli zamanlarda müşteri etkileşimini ölçmelerine yardımcı oldu. Birçok web sitesi yorum yapmak, soru sormak veya kullanımla ilgili sorunları bildirmek için birçok yol sunar. Bazı sitelerde, müşteri memnuniyetini artırma yöntemleri bulmak için analiz edilebilecek, kullanım öncesi, sırasında veya sonrasında alınabilecek anketler de bulunmaktadır. Bu araçlar, nispeten kısa ve kullanımı kolaysa en iyi şekilde çalışır. Bir web sitesinde sorun bildirmek için gereken her şey bir düğmeye tıklamaksa, düğmenin daha sık tıklanma olasılığı vardır.

Öneri kutusunun yerine herhangi bir anket formu kullanan işletmelerin, iki faktörden haberdar olması gerekir. Birincisi, güçlü bir şekilde karşı olan veya bir iş pratiğine destek olan kişilerden en çok tepkiyi alacaklardır. Bu, kendi seçtiği bir ankettir ve güçlü bir şekilde tek bir şekilde hissetmeyen insanlar ya da diğeri bunları doldurmak için zaman ayırmaz. Dolayısıyla, sonuçların aşırı bakış açılarını temsil ettiği düşünülmelidir.

İkincisi, herhangi bir form kısa olmalıdır. Çoğu insan uzun süren anketleri almayacak çünkü zaman kaybediyor ve benzer taleplerde bulunan çok fazla şirket var. Kısa bir indirim yaparak ve muhtemelen indirim gibi bir teşvik sunarak, kredi kartı başvurusu kredi notunu etkiler mi?
müşteriler şirketi değerlendirmek veya önerilerde bulunmak için bir davetiyeye daha kolay bir şekilde uyabilirler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Organik Organizasyon Yapısı Nedir?

Nihai Tüketici Nedir?

Özel Sektör İstihdamının Yararları Nelerdir?