Ön Büro Personeli Ne Yapar?
İş dünyasında, özellikle de yatırım
yaparken, “ön büro personeli” ifadesi en çok bir şirketin satış ve pazarlama
personelini ifade eder. Bu profesyoneller, müşterilerle en fazla bağlantıya
sahip olan kişilerdir ve şirketin gelirinin çoğunu oluşturan departmanlarıdır.
Onlar, bir resepsiyonist ya da diğer ön büro personeli olabilecekleri kadar,
dünyayı şirkete temsil ettikleri için böyle adlandırılıyorlar. Spor
ortamlarında, özellikle profesyonel takımlarda, terimin biraz farklı bir anlamı
vardır. çiftçi destek kredisi
Bir spor ön büro personeli genellikle
bir takımın sahibi, reklam direktörü ve diğer yöneticilerden oluşur, ancak
temel olarak oyuncular ve antrenörler dışındaki herhangi bir personel gruba
dahil olabilir.
Birçok işletme için, ön büro,
müşterileri ve ziyaretçileri şirketi değerlendirmek için ilk fırsattır.
Toplantı ve randevu için gelenler genellikle bir lobi ile bir araya getirilen
ofiste beklerler. Bazı küçük işletmelerde, ön büroda çalışan sekreterler ve
idari personel, şirketin “ön büro personeli” olarak adlandırılır. Ancak, daha
büyük işletmelerde, bu ifade, şirketi daha büyük “ön büro” da temsil eden
profesyoneller için geçerlidir. pazar.
Çalışanların ön, orta ve arka ofis
gruplarına ayrılmasının, finansal ve yatırım bankacılığı sektöründen
kaynaklandığına inanılmaktadır ve bu alandaki işletmeler ile en güçlü şekilde
ilişkili kalmaktadır. Diğer şirketler terminolojiyi uyarladı, ancak her yerde
değil. Bir çok konuya bağlı. Özellikle hukuki ve tıbbi alanlarda “ön büro
personeli” genellikle ön büroda çalışan idari personele atıfta bulunur.
Satış, ticaret ve pazarlama
departmanları bir yatırım firmasının veya başka bir işletmenin “ofisinin” büyük
kısmını oluşturur. Bunlar, satış görüşmeleri yapmak ve konferanslarda ürün ve
hizmet vermek için sahaya giren insanlar. Müşterilerle doğrudan çalışır,
anlaşmaları müzakere etmelerine, yatırım yapmasına veya fon ayırmasına yardımcı
olurlar. Bu profesyonellerin ön büro işleriyle getirdikleri ücretler ve
gelirler genellikle şirketin genel işletme bütçesinin büyük bir kısmını
oluşturmaktadır.
Dış kaynaklı çalışanlar bazen ön büro
çalışanları olarak kabul edilir, ancak bu genellikle ajans ilişkisinin
konturlarına ve yapılan işin doğasına bağlıdır. Çoğu durumda, şirket içi
çalışan ve şirket hedef belirleme sürecinin aktif bir parçası olan
profesyoneller için atama ayrılmıştır. Genellikle “orta ofis” ve “arka ofis”
olarak bilinen profesyoneller ile çok yakın çalışırlar.
Orta ofis genellikle risk yönetimi,
iç strateji ve bilgi teknolojisi uzmanlarından oluşur ve arka ofis genellikle
idari profesyonelleri içerir. Her iki grup da şirketin işleyişinde esastır,
ancak kurumsal duvarların dışındaki herhangi biriyle çok az etkileşime
sahiptir. Ön büro personeline destek rolünü oynarlar.
Spor takımları dikkate değer bir
istisnadır. İster amatör ister profesyonel olsun, hemen hemen tüm spor ekipleri
yöneticilerine, kredi kartı başvurusu kredi notunu etkiler
mi? diğerlerinin
yanı sıra başkan, reklam yöneticisi ve baş mali görevlilere “ön büro personeli”
olarak atıfta bulunurlar. Bu, onları sahadaki çalışanlardan, yani koçlardan
ayırır. yöneticiler ve oyuncular. Bu kapsamdaki ön büro çalışanları, takımla
bağlantılı olan ancak yarışmalar sırasında aktif bir rol oynaması beklenmeyen
herkesi kapsamaktadır.
Yorumlar
Yorum Gönder