Ön Büro Personeli Ne Yapar?



İş dünyasında, özellikle de yatırım yaparken, “ön büro personeli” ifadesi en çok bir şirketin satış ve pazarlama personelini ifade eder. Bu profesyoneller, müşterilerle en fazla bağlantıya sahip olan kişilerdir ve şirketin gelirinin çoğunu oluşturan departmanlarıdır. Onlar, bir resepsiyonist ya da diğer ön büro personeli olabilecekleri kadar, dünyayı şirkete temsil ettikleri için böyle adlandırılıyorlar. Spor ortamlarında, özellikle profesyonel takımlarda, terimin biraz farklı bir anlamı vardır. çiftçi destek kredisi
Bir spor ön büro personeli genellikle bir takımın sahibi, reklam direktörü ve diğer yöneticilerden oluşur, ancak temel olarak oyuncular ve antrenörler dışındaki herhangi bir personel gruba dahil olabilir.

Birçok işletme için, ön büro, müşterileri ve ziyaretçileri şirketi değerlendirmek için ilk fırsattır. Toplantı ve randevu için gelenler genellikle bir lobi ile bir araya getirilen ofiste beklerler. Bazı küçük işletmelerde, ön büroda çalışan sekreterler ve idari personel, şirketin “ön büro personeli” olarak adlandırılır. Ancak, daha büyük işletmelerde, bu ifade, şirketi daha büyük “ön büro” da temsil eden profesyoneller için geçerlidir. pazar.

Çalışanların ön, orta ve arka ofis gruplarına ayrılmasının, finansal ve yatırım bankacılığı sektöründen kaynaklandığına inanılmaktadır ve bu alandaki işletmeler ile en güçlü şekilde ilişkili kalmaktadır. Diğer şirketler terminolojiyi uyarladı, ancak her yerde değil. Bir çok konuya bağlı. Özellikle hukuki ve tıbbi alanlarda “ön büro personeli” genellikle ön büroda çalışan idari personele atıfta bulunur.

Satış, ticaret ve pazarlama departmanları bir yatırım firmasının veya başka bir işletmenin “ofisinin” büyük kısmını oluşturur. Bunlar, satış görüşmeleri yapmak ve konferanslarda ürün ve hizmet vermek için sahaya giren insanlar. Müşterilerle doğrudan çalışır, anlaşmaları müzakere etmelerine, yatırım yapmasına veya fon ayırmasına yardımcı olurlar. Bu profesyonellerin ön büro işleriyle getirdikleri ücretler ve gelirler genellikle şirketin genel işletme bütçesinin büyük bir kısmını oluşturmaktadır.

Dış kaynaklı çalışanlar bazen ön büro çalışanları olarak kabul edilir, ancak bu genellikle ajans ilişkisinin konturlarına ve yapılan işin doğasına bağlıdır. Çoğu durumda, şirket içi çalışan ve şirket hedef belirleme sürecinin aktif bir parçası olan profesyoneller için atama ayrılmıştır. Genellikle “orta ofis” ve “arka ofis” olarak bilinen profesyoneller ile çok yakın çalışırlar.

Orta ofis genellikle risk yönetimi, iç strateji ve bilgi teknolojisi uzmanlarından oluşur ve arka ofis genellikle idari profesyonelleri içerir. Her iki grup da şirketin işleyişinde esastır, ancak kurumsal duvarların dışındaki herhangi biriyle çok az etkileşime sahiptir. Ön büro personeline destek rolünü oynarlar.

Spor takımları dikkate değer bir istisnadır. İster amatör ister profesyonel olsun, hemen hemen tüm spor ekipleri yöneticilerine, kredi kartı başvurusu kredi notunu etkiler mi? diğerlerinin yanı sıra başkan, reklam yöneticisi ve baş mali görevlilere “ön büro personeli” olarak atıfta bulunurlar. Bu, onları sahadaki çalışanlardan, yani koçlardan ayırır. yöneticiler ve oyuncular. Bu kapsamdaki ön büro çalışanları, takımla bağlantılı olan ancak yarışmalar sırasında aktif bir rol oynaması beklenmeyen herkesi kapsamaktadır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Organik Organizasyon Yapısı Nedir?

Nihai Tüketici Nedir?

Proje Performans Yönetimi nedir?