Nakit Teklif" ne demektir?


QTC veya Q2C olarak da bilinen "nakit karşılığı", bir iş sürecini en başından sonuna kadar kesin çözümleme sürecini tanımlamak için kullanılan bir terimdir. Süreç, normal olarak, muhtemel bir müşteriye mal veya hizmet için bir teklifin verilmesiyle başlar ve bu ürünlerin ödemesi firmanın muhasebe kayıtlarında alındığında ve kaydedildiğinde tamamlanır. Bu uçtan uca iş sürecine dahil edilen adımların her birini tanımlamak için birkaç farklı strateji kullanılırken, çiftçi destek kredisi yaklaşımın çoğu yönü herhangi bir tedarik zinciri yönetimi ve müşteri yönetimi stratejisinde ortak unsurlar olarak kabul edilir.

Nakit işlemine ilişkin teklif, müşteriye teslim ettiği mal veya hizmetler için bir teklif yaratılmasıyla başlar. Tipik olarak, teklif, teklifin tedarikçiden veya satıcıdan nihai bir teklif oluşturmaması ve bir tür extenuating durumunda nihai satış fiyatının değişebileceği konusunda bir anlayış olmasına rağmen, teklifin mümkün olduğunca doğru olduğundan emin olmaktır. koşullar ışığa çıkmalı. Teklif, satıcı ve potansiyel müşteri arasında devam eden diyaloğun temelini sağlama amacına hizmet eder.

Birçok durumda, teklif bir satış siparişine dönüştürülecek ve fiyatlandırma doğrudan fiyattan siparişe aktarılacaktır. Teklifin nakit işlemin bu kısmı, müşteri fiyatlandırmayı kabul etmek ve satıcıyla bir sipariş vermek için tercih ettiği şekliyle, ilişkiyi yeni bir seviyeye taşımaktadır. Sipariş yönetimi süreci, siparişin doğru olduğundan emin olmak için müşteriyle siparişi incelemeyi ve ardından satıcının işleminde sağlanan normal kanalları kullanarak yerine getirme sırasını göndermeyi içerir.

Satış emri alındıktan sonra, nakit işlem için teklif, sipariş yerine getirme aşamasına geçer. Burada satıcı, siparişi müşteri ile satıcı arasındaki anlaşma şartlarına göre hazırlamak için hareket eder. Sipariş hazırlandıktan sonra müşteriye teslim edilir. Bu aşamada, müşteri teslim edilen siparişin incelenmesinden sorumludur. Herhangi bir sorun varsa, bunlar satıcıya hızlı bir şekilde bildirilmelidir ve sorunu düzeltmek ve müşteriye memnuniyeti sağlamak için adımlar atmayı mümkün kılar.

Teslimatın niteliği ve teslim edilen mallar ile ilgili herhangi bir sorun olmadığı varsayıldığında, emrin faturalandırılmasının bir sonraki adımına nakit teklifi aktarılır. Bir fatura, müşteriye ödemeyi zamanında yapmak için gereken belgeleri sağlar. Çoğu durumda, kredi kartı başvurusu kredi notunu etkiler mi?  faturanın bir kopyası ödeme aktarımına dahil edilir veya fatura numarası, ödeme yapılan ödemeyle birlikte referans alınır. Bu, satıcının ödemeyi düzgün bir şekilde almasını ve kaydetmesini sağlar, tutarı açık faturaya uygular ve ödemeyi müşterinin hesabındaki borçludan düşer. Bu ödeme uygulandıktan sonra, nakit işlem için teklif tamamlanmış olarak kabul edilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Organik Organizasyon Yapısı Nedir?

Nihai Tüketici Nedir?

Proje Performans Yönetimi nedir?