Nakit Teklif" ne demektir?
QTC veya Q2C
olarak da bilinen "nakit karşılığı", bir iş sürecini en başından
sonuna kadar kesin çözümleme sürecini tanımlamak için kullanılan bir terimdir.
Süreç, normal olarak, muhtemel bir müşteriye mal veya hizmet için bir teklifin
verilmesiyle başlar ve bu ürünlerin ödemesi firmanın muhasebe kayıtlarında
alındığında ve kaydedildiğinde tamamlanır. Bu uçtan uca iş sürecine dahil
edilen adımların her birini tanımlamak için birkaç farklı strateji
kullanılırken, çiftçi destek kredisi yaklaşımın çoğu yönü herhangi bir
tedarik zinciri yönetimi ve müşteri yönetimi stratejisinde ortak unsurlar
olarak kabul edilir.
Nakit işlemine ilişkin teklif, müşteriye teslim ettiği mal
veya hizmetler için bir teklif yaratılmasıyla başlar. Tipik olarak, teklif,
teklifin tedarikçiden veya satıcıdan nihai bir teklif oluşturmaması ve bir tür
extenuating durumunda nihai satış fiyatının değişebileceği konusunda bir
anlayış olmasına rağmen, teklifin mümkün olduğunca doğru olduğundan emin
olmaktır. koşullar ışığa çıkmalı. Teklif, satıcı ve potansiyel müşteri arasında
devam eden diyaloğun temelini sağlama amacına hizmet eder.
Birçok durumda, teklif bir satış siparişine dönüştürülecek
ve fiyatlandırma doğrudan fiyattan siparişe aktarılacaktır. Teklifin nakit
işlemin bu kısmı, müşteri fiyatlandırmayı kabul etmek ve satıcıyla bir sipariş
vermek için tercih ettiği şekliyle, ilişkiyi yeni bir seviyeye taşımaktadır.
Sipariş yönetimi süreci, siparişin doğru olduğundan emin olmak için müşteriyle
siparişi incelemeyi ve ardından satıcının işleminde sağlanan normal kanalları
kullanarak yerine getirme sırasını göndermeyi içerir.
Satış emri alındıktan sonra, nakit işlem için teklif,
sipariş yerine getirme aşamasına geçer. Burada satıcı, siparişi müşteri ile
satıcı arasındaki anlaşma şartlarına göre hazırlamak için hareket eder. Sipariş
hazırlandıktan sonra müşteriye teslim edilir. Bu aşamada, müşteri teslim edilen
siparişin incelenmesinden sorumludur. Herhangi bir sorun varsa, bunlar satıcıya
hızlı bir şekilde bildirilmelidir ve sorunu düzeltmek ve müşteriye memnuniyeti
sağlamak için adımlar atmayı mümkün kılar.
Teslimatın
niteliği ve teslim edilen mallar ile ilgili herhangi bir sorun olmadığı
varsayıldığında, emrin faturalandırılmasının bir sonraki adımına nakit teklifi
aktarılır. Bir fatura, müşteriye ödemeyi zamanında yapmak için gereken
belgeleri sağlar. Çoğu durumda, kredi kartı başvurusu kredi notunu etkiler
mi? faturanın bir kopyası ödeme aktarımına
dahil edilir veya fatura numarası, ödeme yapılan ödemeyle birlikte referans
alınır. Bu, satıcının ödemeyi düzgün bir şekilde almasını ve kaydetmesini
sağlar, tutarı açık faturaya uygular ve ödemeyi müşterinin hesabındaki
borçludan düşer. Bu ödeme uygulandıktan sonra, nakit işlem için teklif
tamamlanmış olarak kabul edilir.
Yorumlar
Yorum Gönder