Personel Yönetim Sistemlerinin Farklı Türleri Nelerdir?
Günümüzde
herhangi bir işletmenin ihtiyaçlarını karşılayabilecek çeşitli personel yönetim
sistemleri bulunmaktadır. Personel sistemleri, işe alım, referans kontrol,
fayda planı yönetimi ve çok daha fazlası gibi çeşitli alanlarda şirketlere
yardımcı olabilir. Şirketin büyüklüğüne bağlı olarak, uygulama ve bakım
maliyetlerini düşürmek için yönetim sistemine içten dışa neredeyse ev sahipliği
yapmak daha iyi olabilir. Bir şirketin ihtiyaçlarıçiftçi destek kredisi
ne olursa olsun, işletmelerin personelini daha verimli bir
şekilde yönetmelerine yardımcı olabilecek sayısız sistem bulunmaktadır.
Güçlü personel yönetim sistemlerinin çoğunluğunun ana bileşeni,
personelin gerçek yönetimidir. Bu sistemler, şirketlerin tüm iş gücünü ve
kurumsal hiyerarşisini görmelerini sağlar. Çoğu zaman, bu sistemler
kullanıcının iletişim bilgileri, iş unvanı ve işe alım tarihi de dahil olmak
üzere belirli bir çalışanla ilişkili tüm bilgileri görüntülemesine izin
verecektir. Bu, bir şirketin kritik bilgileri doğru kişilere yaymasına izin
verdiği için herhangi bir organizasyon için çok önemlidir.
Personel yönetim sistemleri, bir işgücünün zamanını ve
katılımını da izleyebilir. Bu personel sistemleri genellikle personel üzerinde
çeşitli saat ve geçici işçilere sahip olan şirketler tarafından
uygulanmaktadır. Dünya çapında sanal müteahhitler istihdam eden şirketler,
yönetici personelinin çalışmakta olan saatleri ve iş gücünün üretkenliğini
denetlemesine izin verdiği için bu tip yönetim sistemini çok değerli
bulmaktadır. Şirket içindeki üretkenliği arttırmanın bir yolu olarak, birçok
yönetim sistemi, yönetim ekibinin sistemin zaman ve devam eden kısmı dahilinde
görev atamasına izin vererek, bir çalışanın sorumlu olduğu görev sayısında daha
fazla şeffaflığa ve miktarına izin verir. Onları tamamlamak için gereken süre.
Şirketler
yeni çalışanları işe almaları gerektiğinde, başvuru sürecini sıkı bir şekilde
yöneten çeşitli sistemler mevcuttur. Bu personel yönetim sistemleri, bir insan
kaynakları departmanının yeni başvuru sahiplerini etkili bir şekilde takip
etmesine ve doğrudan sistemden arka plan kontrolleri gerçekleştirmesine olanak
tanır. Yeni bir çalışanıkredi kartı başvurusu kredi notunu etkiler
mi?
işe aldıktan sonra, bu sistemler yeni çalışan için otomatik
olarak bir kurumsal e-posta adresi oluşturabilir ve ona tamamlanması gereken
bir sonraki görev kümesine ait bir kontrol listesi gönderebilir.
Son olarak, sağlık sigortası ve emeklilik planları gibi grup
faydaları için uzmanlaşmış personel yönetim sistemleri bulunmaktadır. Bu özel
sistemler, kullanıcıların farklı sağlık sigortası kapsamı seviyelerini seçmek
veya emeklilik planının portföy tahsisini belirlemek gibi faydalarını
seçmelerine izin verir. Bu tip bir sistem, bir şirketin insan kaynakları
departmanında da faydalıdır, çünkü fayda planındaki değişikliklerin tüm
uygulanabilir kullanıcılara hızlı ve etkin bir şekilde iletilmesini sağlar.
Yorumlar
Yorum Gönder